dimecres, 21 d’abril del 2010

EL REGLAMENT SOBRE EL NOMENCLATOR ES VA APROVAR UN ANY DESPRÉS DE RETIRAR EL CARRER A AL TALL


El reglament al que al.ludeix el regidor de Cultura, Juli Ibáñez, sobre el nomenclátor de Simat per a justificar la retirada del carrer a Al Tall, segons el qual no es poden dedicar carrers a persones en vida, es va aprovar un any després de la retirada del carrer, segons ha especificat el regidor d'EU-Arc Iris, Víctor Mansanet, en resposta a les explicacions que va donar Ibáñez als amics del Facebook. Es, per tant, un reglament fet ad hoc per emparar i justificar la decisió nocturna i arbitrària de retirar el carrer al grup de música en valencià.
D'altra banda, la gerent del grup Al Tall, que casualment va compartir dinar diumenge amb el regidor d'EU-Arc Iris, ha confirmat que el regidor de Cultura no ha parlat res amb el grup sobre el carrer ni els ha donat cap explicació, en contra del que deia el regidor al Facebook. De fet, Al Tall pensava que la retirada del carrer s'havia produït a Tavernes de la Valldigna, i que havia estat decisió del PP.

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Tots iguals él que va manar retirar el carrer i els complices necesaris,
Eladio i Agus.

El que hi ha que fer per dur la vara en ls procesons.

Vergonya, cavallers

Anònim ha dit...

La cotorra torna!!!!!!
http://lacotorradesimat.blogspot.com/

Anònim ha dit...

Ara aue el PSOE ja no té l'alcaldia, torna la Cotorra.
Que casualitat !!!

Anònim ha dit...

Hara vorem el talant de la cotorra en aquest blog no hi ha sensura,a vore cotorra qu fas.

Anònim ha dit...

No hi ha censura...MENTIDA!!!

Anònim ha dit...

I les mentides sobre el carrer d'Al Tall, continuen amuntonant-se, sense que els caiga la cara de vergonya.
Clar que com no en tenen de vergonya, mai els pot caure la cara.

Anònim ha dit...

vaja trasparencia...vaja..em pregunte que faran amb els altres assumptes..Tambe els taparan?O ens diran mentides?SEGUR

Anònim ha dit...

Carrer Al Tall a Tavernes!!!!!!

On està????????

Anònim ha dit...

Juli i companyia: No heu aportat res de nou. Sou tan xanxulleros i "politics" en el mal sentit de la paraula com tots els que han passat per ahi.
Els mateixos mètodes, les mateixes mentides, la mateixa prepotència, coses sense aclarir, mocions i reglaments que no es compleixen, personalismes, amiguismes,

Anònim ha dit...

Va preguntar la senyora alcaldesa que que havia fet el regidor d'EU tot este temps a l'ajuntament.
Com si no tinguera prou feina denunciant els incompliments del Codi Ètic, del reglament de participació ciutadana, de la xirigotada en que s'ha convertit l'Agenda 21, la falta de voluntat per a desterrar el camp de golf ...
Podriem fer la pregunta a l'inrevés: Que ha fet la senyora alcaldessa els 19 mesos passats?
Resposta: Esperar a que li donaren la vara de mando.

Anònim ha dit...

A vore qui cobra? Eladi,l'assessor i hara Agus.
Doncs que treballen.

Anònim ha dit...

a mi no m´agrada la política perq pense que cada ú mira per a ell, qui no faria això? pero que be que meu pase llegint tot açò. Tenim el Salsa rosa o el Salvame a simat. Açò es de risa i pense que en tot açò no esta ixint ningun partit beneficiat. personalment em lleveu les ganes de votar, intenteu ajudarse entre tots a vore si ixim en davant, i menys criticarse uns als altres.

Anònim ha dit...

ajuda tu primer i no estigues arreballat en el sillo mirant webs tontes on la gent es baralla. Que bo es rascar-se'ls ben rascadets amic!!!!

Anònim ha dit...

Que ajude jo??????????? jajajaja. Bueno, si paguen bé, jo faig lo que faja falta, ara, de bades cabotades.No fará falta algu per a fer forocopies o recaets o anar a per el diari?ahh, que exe lloc ja esta ocupat. Els que tenen que fer son els que estan ahí i els que volen fer l´oposició. jo ja tinc prou fent les 40 hores setmanals, mes les extres, ja que no puc xuplar del pot.

Amic, tú també sas rascartels ben rascats també.

Que ajude diu¡¡¡¡ que faig, em presente en l´ajuntament i dic: xe, voleu ajuda¡¡ que seré jo catedrátic o ministre o que. ja vaig apuntar que la política no es lo meu,sas? això vol dir que de política no tinc ni idea, ni en vull tindre tampoc. A mi que em paguen el dia 28 de cada mes iau. I riguentme de la crisis (jejeje)

Val amic, gracies per perdre el temps tu també.

Anònim ha dit...

Jo me'ls rasque ben rascadets, pero després no vaig exigint a ningú que faja faena pels demés debades (o cobrant una merda, mentre a tu vols que et paguen be). En este poble no hi ha ningu amb dots especials per a la política, sols gent que vol treballar pels demés i gent que no vol treballar pels demés o vol aprofitar-se'n. Dins d'este últim grup (pràcticament tot el poble) estem els corruptes, tu i jo. jejeje Catedrátic o ministre??? si que estas bo, amb ganes de fer feina pels demés sobra, et busques el partit on vullgues col.laborar (o te'l crees) iau. "No servixc per a la política" = "no vullc menejar un dit pels demés i a més m'agrada criticar a qui no ho fa i vaig donant la imatge de si arribe a valdre per a la política, la meua honestitat, ganes de treballar i solidaritat serien infinites". Altra contradicció, és que no vols saber res de política i a més que els polítics actuen de la millor manera, Mira amic, hi hauran millors i pitjors polítics, pero una cosa es ben certa, en les societats on més gent hi ha interessada per la política i més damunt dels polítics està la gent, menos marge per fer les coses malament els deixen i menys empastren fan. La teua actitut en este punt també la veig fatal.

Anònim ha dit...

uauuu amic, vaig a dexar el tema pq veig q esta posante molt serio i tot, tranquil home, tranquil.

dius que hi ha un grup de gent que no vol treballar pels demes o vol aprofitarsen i incluixes a casi tot el poble (i damunt ens dius corruptes, q furtem algo o enganyem a algú? jo crec que no li e fet mai res mal a ningú i pense que de corrupte jo no tinc ni un pel. que tú sigues corrupte no vol dir que casi tot el poble eu sigam).
de que estem aprofitant-mos?

jo treballe tot el que em toca. pague tots els impostos que em toca pagar; no se de que estic aprofitant-me.

Anònim ha dit...

Em pensava que a les 2 primeres linees deies que anaves a deixar el tema, no? Pues baix encara vec un retruc... mira lo unic que he fet es dividir els que treballen pels demes i els que s'aprofiten. En el 2on grup hi han 2 subgrups: els curruptes (megaaprofitosos) i els que no estan en la política (aprofitosos indirectes, on estem tu, jo i la majoria dels simaters). Encara et faria altre subgrup per a tu, els que no estan en la política, ni volen saber res i van en tota la cara dura a exigir als demes que fagen el treball comú.

Anònim ha dit...

no volia seguir parlant però es q no pares de insultar-mos diguent-mos corruptes i aprofitosos.

segons tu o som politics o som aprofitosos(curruptes), no hi ha terme mig.
si en simat som 3500 persones mes o menys i hi hauran, posa unes 150 persones entre els diferents partits politics, a simat hi han 3350 persones corruptes i aprofitosos.

al comentari anterior te preguntat de que estem aprofitantmos les 3350 persones corruptes de simat i no mas contestat