dijous, 4 de setembre del 2008

LA WEB D'ARC IRIS ARRIBA A LES 10.000 VISITES

A les 13:24 hores d'ahir 3 de setembre la web d'Arc Iris va arribar a les 10.000 visites, el que suposa una fita a la història de la comunicació local. Arc Iris agraïx la confiança que els lectors han dipositat en la primera experiència de periodisme diari i rigorós a l'àmbit local que es posa en marxa a Simat.
Mai abans a Simat s'havien proporcionat tantes notícies ni articles d'opinió amb la periodicitat i qualitat de la web d'Arc Iris, el que ha propiciat l'allau de lectors simaters que viuen a Simat, i sobretot de simaters que viuen fora, que han pogut estar al dia de l'actualitat del seu poble a través d'aquesta web.
Arc Iris està considerant ara la possibilitat d'admetre publicitat d'empreses locals per tal de finaçar la web, una pràctica a la que en principi l'assemblea es va mostrar poc inclinada. Tot i això, el cost en personal i tecnologia per a mantindre actualitzada la web, ens fa considerar la possibilitat d'admetre patrocinadors i estudiar les ofertes que ja hem rebut en aquest sentit per part d'empresaris locals.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

normal que teniu tantes visites, cada vegada que entres a llegir un comentari i despres tornes a la pagina, et conta com una visita, aixi que si mires 3 comentaris, mes la 1º visita fan un total de 4 visites, siguent sempre el mateix lector, aixi que a una mitja de 4 visites d'un mateix lector, es quedaria aixi.
10000/4= 2500 visites reals.
JA NO ES EL MATEIX, EHHHHHHHH.
mira avui em pilles de bon humor i vaig a dir qui soc, jjejee
alex.

ARC IRIS SIMAT ha dit...

Estimat Alex. Si et molesta que la web d'Arc Iris tinga lectors, no hi col.labores al seu èxit. No entres. Abstint-te. Reprimeix els teus impulsos.

Anònim ha dit...

a vore senyor/a ARC IRIS, (que no se qui eres) simplement he dit aixo, perque em pareix que el contador no es real, ja que si jo vaig a vore el comentaris, soc sempre jo, i no tindria que contar els moviments que faja per dins de la pagina.
i no em molesta que tinga lectors aquesta pagina.
queda claret?

ARC IRIS SIMAT ha dit...

Com l'aigua. Només lamentem que hages perdut el bon humor que exhibies al primer comentari.

Anònim ha dit...

mol be