dimecres, 7 de gener del 2009

ELS AFICIONATS AL TRIAL EXIGEIXEN UNA PISTA PER A PRACTICAR EL SEU ESPORT

Salvador Ferrando, "Voro el Bessó", portaveu dels aficionats al trial de Simat.
Aficionats a les motos de trial i cross de Simat exigeixen a l'Ajuntament una pista artificial per a la pràctica del seu esport.
Salvador Ferrando, portaveu dels aficionats al trial i el cross, afirma que aquells que practiquen eixos esports procuren fer-ho en terrenys de pedra viva de les muntanyes per tal d'evitar danys al paisatge. Encara així, els aficionats a les motos de trial es veuen abocats al risc de cometre il.legalitats en la pràctica del seu esport, i a ser sancionats.
Per tant, per a Salvador Ferrando, una pista artificial evitaria que els aficionats al trial hagueren de buscar llocs improvisats on practicar l'esport mirant de no generar conflictes ni de sotmetre's al risc de possibles sancions.
Per al portaveu dels aficionats al trial de Simat, una pista artificial seria viable i factible, i satisfaria a desenes de persones que a Simat tenen motos de cross i trial i practiquen de forma habitual eixe esport.
Salvador Ferrando recorda que a la dècada dels huitant Simat tenia una pista al Fondo del Riu, tot i que no estava acondicionada ni estava en terrenys públics. Ferrando diu que amb una fanecada es podria habilitar una pista amb les condicions suficients per a disuadir als motoristes d'utilitzar la muntanya.

23 comentaris:

Anònim ha dit...

I jo vull ser assessor del super-regidor

Sr Serra estic asi donem una assessoria per a mi jo li donare el meu vot i la meua sumisió.....

Anònim ha dit...

i els de la pilota un trinquet

Anònim ha dit...

i del fron-tenis un fronto

Anònim ha dit...

i els PP-ARQUERS un BICOCA NOU!

Anònim ha dit...

Jo vull una pista d'atletisme .Si no me la feu no votaré més.Ale ale.

Anònim ha dit...

i una m____ ,si hi haguera una pista estos depredadors de les muntanyes anirien igual.

Anònim ha dit...

I jo vull una pista de petanca.

Anònim ha dit...

jo vull pistezs d´esqui al toro

Anònim ha dit...

El BLOC vol un altre poble on pactar amb el PP.

Anònim ha dit...

Jo vull un hipòdrom, així les m..... del meu cavall no embrutarien el poble.

Anònim ha dit...

jo vull un hipodrom per anar a fer curses de cavalls.

Anònim ha dit...

Jo vull una EU autèntica i no els bicoquers que hi ha hui.

Anònim ha dit...

La EU autèntica quina és ?
La de Pep el Guapo que no més feia que pegar-li cabotades a Colom?
Això ja s'acabat.
A veure si s'entereu d'una puta vegada.

Anònim ha dit...

responsabilitzeu-se del vostre passat
filocomunistes de pacotilla-.

Anònim ha dit...

Si home.
El PSOE i el BLOC es cansen de dir que no tenen res a veure amb el passat, i els demés si que s'han de responsabilitzar.
Que listos que son.
Per això volen tan alt. De listos que son.

Anònim ha dit...

jo vullc que els divendres per la nit i dissabtes el nou mercat que volen fer faça de puti-club o casa de putes jajajajaja

Anònim ha dit...

Correcte lo del puti-club.
Així li donen marxa al mercat les 24 hores.
De matí mercat, de vesprada cultura, i de nit puticlub.
Perfecte !!!

Anònim ha dit...

Jo vull que em donen una paga i no treballar més en ma vida

Anònim ha dit...

i jo un altra.

Anònim ha dit...

Vixca Simat on hi haura el 1ª puticlub public del mon. aixo si que es innovar. la idea ha segut del dels 12.000 € segur que segur. jajajaja

Anònim ha dit...

en les manifestacions reiet, estavem tots fins els del PP estaven per allí.
I en el dia de la valldigna... Clar que estaven deixant-se vore com si anaren a fer-ho tot pols, ara el dia 16 de març a fer-se cafenets.
I sobre la gent del Bloc i ERPV, pregunta al FUCAT on estaven,a peu de canó. no com arc.

Anònim ha dit...

Posant aquesta notícia l'heu cagada un poc crec

Anònim ha dit...

com va la proposta del puticlub???