dilluns, 9 d’abril del 2012

NACIONAL-CATOLICISME EN ESTAT PUR


No podíem acabar la setmana santa de millor manera. Poc ha durat l'alegria de les mones i els arnadins.
Monsenyor (per dir alguna cosa) Reig, bisbe d'Alcalá d'Henares, va dir divendres passat en una missa retransmesa en directe per la 2 de TVE, que els homosexuals són "unos prostitutos que corrompen a las personas y que lo que encuentran es el infierno".
En tota la seua llarga vida de gandul eclesiàstic, aquest pardal que exerceix de bisbe, encara no ha dit una paraula sobre els centenars de cures que per mig món, han estat abusant i violant  menors (el 90 % són xiquets), i que una vegada descoberts, van voler callar als afectats i a les seues famílies, intentant evitar els judicis, oferint diners a mans plenes.
Si els homosexuals són uns corruptors de persones, "tipejos" com el bisbe Reig, per complicitat són uns criminals, tan criminals com aquells que abusen d'un menor, doncs queden marcats i destrueixen la seua vida per sempre.
Per a aquesta vida terrenal, la meua major satisfacció seria trobar-me d'enfront d'aquest cabró de bisbe Reig i poder enviar-lo a la merda (així, amb eixes paraules: Cabró, vés-te'n a la merda).
I per a la vida futura, si déu existeix, estic segur que l'enviarà a l'infern, i per a tota l'eternitat, viurà envoltat d'homosexuals.
I signe amb el meu nom, perquè no se si la resta de membres d'Arc Iris i els seus simpatitzants, opinen el mateix que jo.

Marc Cabanilles

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Un dubte m'envolta,
Qué es pitjor, tocarli el florí a un xiquet o tallarli el coll al teu fill antes de naixer?

Anònim ha dit...

Pues mira no se lo que serà pitjor, però si que hi ha algunes diferències.
Supose que a ningú li agrada tallar-li el coll al seu fill, però als pederastes si que els agrada tocar-li el flori als nanos.

Supose que quan u arriba a tallar-li el coll al fill, deu fer-ho obligat per greus problemes que ningú l'ajuda a resoldre, en canvi els pederastes ho fan de forma conscient i voluntaria.

Anònim ha dit...

pues jo no tinc cap dupte que tu prefereixes tocarli el flori a un xiquet,pero una cosa te de dir, que no siga al meu perque entonces jo si que et tallaria el coll a tù.como lo ves pederasta de mierda?

Anònim ha dit...

Si tens ganes de tallar colls, comença pels milers de retors que ja sabem que han tocat el flori (i lo que no es flori) a milers i milers de nanos.

Anònim ha dit...

jo no tinc ganes de tallar colls,ni de matar una mosca pero si el flori (o lo que no es el flori)dels meus estageren en perill,ja et dic jo que sì,que algun coll rodaria.