El telèfon d'emergències de la Generalitat, el 112, va rebre l'any 2008 520 telefonades des de Simat, segons la memòria anual que s'ha publicat ara. La mitjana del decenni 1999-2008 és de dos telefonades diàries, i destaca l'any 2006, quan es van rebre 969 telefonades des de Simat, pràcticament tres per dia, un any extraordinari en el que es va duplicar la mitjana del decenni.
Els incidents associats a les telefonades estan relacionats en la seua major part amb la seguretat ciutadana, seguit de les emergències sanitàries, i demandes d'informació. Molt per sota apareixen els accidents de trànsit, i danys materials en propietats particulars. Un mínim percentatge de les telefonades no eren emergències.
2008 va ser el tercer any amb més telefonades, després de 2006, amb 969, i 2005, amb 650. L'any en el que els simaters van utilitzar menys este servei va ser 1999, quan només s'hi van fer 169 telefonades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada